Drobečková navigace

Úvod > E-shop

E-shop


  • Prodej a servis baterií

    Dosloužila vám stará baterie a sháníte novou? Potřebujete dobít, či opravit kontakt na baterii? Nebo jen ekologicky zlikvidovat starou baterii? Ať už se jedná o osobní či nákladní automobil, rádi Vám pomůžeme. Nabízíme nepřeberné množství nových startovacích i trakčních baterií. Na produkty zakoupené u nás zároveň poskytujeme zdarma (po předložení záručního listu) kontroly akumulátorů, dobíjení akumulátorů a uvedení akumulátorů do provozu.

    Jaké baterie u nás seženete?

    Speciální baterie, které nemáme ve standardní nabídce, lze po domluvě objednat. Našimi dodavateli baterií jsou Varta, Banner, Akuenergy či Exide

    Použité baterie zdarma ekologicky zlikvidujeme

    Nemějte obavy kam s vysloužilou baterií. Všichni už víme, že do lesa nepatří. Baterie zdarma odebíráme a ekologicky likvidujeme. Podnikatelským subjektům vystavíme smlouvu o likvidaci, popřípadě vystavíme doklad o sběru starých akumulátorů.


Doprava

Zboží lze zaslat nebo si ho osobně převzít.

ZASLÁNÍ:

Česká republika:

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy TopTrans nebo PPL přepravní společností. O způsobu přepravy rozhoduje hmotnost a rozměry zboží a budeme Vás o ní předem informovat. Zboží vám bude doručeno za 1. zamykatelné dveře objektu uvedeného v dodací adrese. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat přepravci přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození zásilky je nutné s řidičem provést zápis do přepravního listu a podrobně popsat rozsah poškození, případně zásilku zákazník odmítne převzít. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 604 739 513. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Zboží skladem expedujeme okamžitě, ostatní zboží do 14 dnů po objednání. Po vyexpedování Vám bude zboží doručeno do 24 hodin. O aktuálních skladových zásobách a termínů dodání konkrétního zboží se v případě zájmu prosím informujte na info@akuserviscakl.cz, nebo zákaznické lince 604 739 513.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

Více náklady spjaté s opakovaným doručováním zásilky v případě zákazníkovy nedostupnosti na místě dodání hradí zákazník.

OSOBNÍ ODBĚR

Ten je možno provést na naší provozovně v době od 7h do 16.30 h každý všední den, adresa je uvedena v sekci Kontakty.

Při osobním odběru je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově, nebo kartou.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete.
Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.